Bijna! - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Anne Loes Dijkslag - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Anne Loes Dijkslag - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Anne Loes

Blijf op de hoogte en volg Anne Loes

31 Augustus 2015 | Nederland, Dalfsen

Hi!

Morgen is het dan eindelijk zo ver, dan ruil ik Dalfsen in voor Jeffrey's Bay, Zuid-Afrika. Super spannend, maar vooral heel tof! Na alle voorbereidingen en een fijn afscheidsfeestje dit weekend moet ik alleen nog mijn spullen nog inpakken.

Ik zal drie maanden aan het werk gaan op Rainbow school, een dagverblijf voor kinderen met verstandelijke beperkingen uit Jeffrey’s Bay en Humansdorp. Dit is een van de projecten van Victory4all (www.victory4all.com).

Ik heb er heel veel zin in en ben heel benieuwd wat mij daar allemaal te wachten staat.

Jullie horen snel van me!

Liefs Anne Loes

  • 31 Augustus 2015 - 20:01

    Harma :

    Hoi Anneloes,
    Een hele goede reis naar Jeffrey 's Bay.
    Suc6 met je werk daar en geniet!!

    Groetjes van:
    Harma Meulenbelt

  • 31 Augustus 2015 - 20:32

    Anja:

    Enjoyyyyyy!!!

  • 31 Augustus 2015 - 21:48

    Dana:

    heel veel plezier!

  • 31 Augustus 2015 - 21:55

    Astrid :

    Hey hey.
    Super veel plezier en heb een goede reis en vlucht!!!! ✈✌

  • 31 Augustus 2015 - 23:54

    Dineke Mulder:

    Hele fijne tijd daar....zo ver weg......!
    Werk of vacantie....?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dalfsen

Anne Loes

Actief sinds 23 Aug. 2015
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 4538

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 01 December 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: